Vrijwilliger worden

Als vrijwilliger kun je bij Lentekind veel goed werk verrichten. We hebben vacatures voor chauffeurs, voor begeleiders bij huifbed-rijden of equitherapie, voor begeleiders bij knutselen, zwemmen of wandelen. Maar misschien heb jij wel ervaring in iets anders, dat je voor onze kinderen kunt inzetten?

Kinderen met een een beperking of een ontwikkelingsachterstand

Bij Lentekind zijn kinderen in behandeling die een beperking of ontwikkelingsachterstand hebben. Daar hoef je geen ervaring mee te hebben, als je maar wel openstaat voor kinderen die op een andere manier communiceren dan met spraak.

Onze vacatures Neem contact met ons op

Wil jij ook zinvol vrijwilligerswerk?

Dan ben je bij Lentekind op de juiste plek!

Over Lentekind

Plezier, passie en professionaliteit

Lentekind verwijst naar het seizoen waarin groei en bloei centraal staat. Wij denken dat élk kind en jongvolwassene zich kan ontwikkelen, ongeacht de mate van beperking, door beweging, beleving, muziek, digitale innovatie, spel en plezier. Lentekind biedt daarvoor een warme, vertrouwde omgeving met kleinschalige groepen waar jij je als vrijwilliger net zo snel thuisvoelt als de kinderen en de medewerkers. We doen alles met plezier, passie en professionaliteit!